Saját munkák

Juhúúú

Camp-2017-Winner-Profile-Photo

Így bazinagyban, mert miért ne? Egész ügyin sikerült belehúznom. És indokolatlanul vagyok kissé büszke, mert nem egy sztorit számoltam bele, hanem technikailag hármat, és csak tízezer szót vállaltam, bár azt legalább ötezerrel túlteljesítettem, és még ma is fogok írni. Lehet. Veronica Marsot sajna most kezdtem, szóval lehet, nem lesz hozzá erőm…

De a lényeg:

  • Vörös Sárkány: 34. fejezet kész, 35 elkezdve, és látszik a vége. Vagy legalábbis tisztábban látszik a vége, mint eddig bármikor.
  • A Hugrabug Forradalom: egy komplett fejezet, ezzel befejezve a tanév, és egy fél vakációs.
  • Zsani feladatai közül pedig eljutottam a 21. napig.

Ez így egészen szép dolog, pláne, hogy tavasszal még a 10k se ment. Hurrá. Már csak augusztusban kéne tartani ezt a teljesítményt. XD


 

Ui.: És erre a bejegyzésre ezt kaptam:

Névtelen-1

Aaaw.

Juhúúú” bejegyzéshez 2 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

