Mindennapi · Suli

Vizsgák, vizsgák mindenhol…

Kicsit képtelen vagyok most koncentrálni adatbázisok anyagra, pedig kéne, ha már holnap lesz vizsgám… De azt hiszem, most sürgősen ki kell kapcsolnom, és mi is a jobb, mint kiírni magamból, hogy mi volt úgy két hete szoftechen.

Átmentem. Valahogy.

Az IIT paranoiddá tesz, így kb. köszönöm, hogy átmentem, és valszeg lejjebb vitték a ponthatárt beugrón. Főleg amiatt gondolom, mert se nekem, se egyik ismerősömnek nem volt meg a 14 pont, aztán megtekintésen még a tanár meg is szemlélte a pontjainkat (hárman írtunk 31 pontot), és egy szót se szólt. Ettől függetlenül a szívinfarktust hozta rám, és addig is tízpercenként nézegettem a jportát (ahova a pontok felkerülnek) meg a neptunt, innentől kezdve ez még instant egy hetet jelentett, hogy vajon nem írják-e át a csodás jegyemet.

Negyedik vizsga volt. Durva beugróval. (Beugró, ahol mínusz pont jár a rossz válaszért és így kell minimum 60%-ot elérni alapesetben. Úgy, hogy egy rossz választ se ír be. Lehet számolni, vajon milyen jól kell tudni ehhez a dolgokat.) Ha elbukom, lett volna még két alkalmam. Szóval kicsit kikészített, és utána se nagyon akartam elhinni, hogy meglett.

Sírtam, amikor kijöttem a teremből, bőgtem este, és bőgtem, amikor felkerült a megoldókulcs, én pedig kiszámoltam a beugró pontjaimat, és egyértelműen nem volt meg a 14 pont. Aztán sírtam, amikor mégis bekerült a jegyem, és meglett.

Ez így összefoglalva a lelkiállapotom azokra a napokra.

De azt hiszem, most jobban vagyok? Holnap majd elrontom ugyan az eddig 100%-os sikerarányomat, ami a vizsgaidőszakomat illeti (valahogy összehoztam mindent első nekifutásra eddig, szóval 5-ből 3 vizsga pipa), de valahogy most nem tud érdekelni (pedig kellene, mert a maradék vizsgaalkalomra már egy hete nincs hely).  Aztán következő nap is vizsga. 😀 Kicsit szarul jönnek ám ki a dátumok, de mit lehet tenni :D. Valahogy megoldom. Már csak ez a hét, meg esetleg a következő, és végre… szakmai gyakorlat.

(Nem fogok sírni…)

Vélemény, hozzászólás?

